Strona używa informacji zapisanych za pomocą cookies w celach statystycznych oraz w ramach dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystając z BUSLODZ.PL wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Kliknij, aby zamknąć.

1:72 Konwersja Ikarus 280 KAP DeAgostini


Podziel się na FB

Sekcja: DeAgostini
Kategoria: 1:72 Kultowe Autobusy PRL-u

Konwersja Ikarusa 280 z kolekcji DeAgostini Kultowe Autobusy PRL, w skali 1:72, polegająca na poprawie błędów i niedociągnięć oraz próba przebudowy na skrętnego przegubowca.

W założeniu do wykonania są:

- usunięcie tablicy liniowej 436 z tylnej szyby

- usunięcie nadmiaru czerwonej farby w dolnej części tylnej ściany, w celu poprawy malowania

- przemalowanie dolnej listwy poziomej z czarnej na srebrną

- przemalowanie krzyżaka dachowego na biało

- poprawa wnętrza pojazdu:

--> pomalowanie przezroczystej kabiny kierowcy

--> wycięcie zbędnych foteli na lewej burcie ciągnika, na przeciwko drzwi, w celu zrobienia miejsca na wózki

--> uzupełnienie brakującego fotela, bokiem do kierunku jazdy, na prawej burcie ciągnika, tuż za drugimi drzwiami

--> wykonanie podestu pod fotelem kierowcy

--> wymiana deski rozdzielczej na tę stosowaną od lat 80-tych XX w.

--> wykonanie płyt sufitowych

--> wykonanie szaf drzwiowych

--> wykonanie poręczy poziomych i pionowych

--> malowanie schodów, poręczy, boczków i foteli

--> wykonanie wiatrołapów

- wykonanie sprzęgu umożliwiającego połączenie naczepy z ciągnikiem, w sposób elastyczny, w celu umożliwienia skrętów na boki, góra doł oraz ukośnych

- wykonanie opończy przegubu

- naniesienie kalkomanii MPK Łódź, wraz z numerem taborowym konkretnego autobusu z roczników 1980, 1981 lub 1982 (jeszcze nie wybrano)

- dorobienie kaset z informacją pasażerską w zakresie numeru i przebiegu linii, wraz z kalkomaniami


Zdjęcia (20)


Autor: PRZEMYSŁAW BAKAJ

Dodano: 2020-09-10 03:05:53

Temat zaktualizowany przez PRZEMYSŁAW BAKAJ dnia 2020-09-10 03:18:50


Wszelkie zdjęcia i teksty zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Wykorzystanie możliwe jedynie po uzyskaniu pisemnej zgody autora!